2004. 05. 13.

Szeretlek, mint...


Szeretlek mint gyermek az anyát
Tisztellek mint fiú az apját
Élvezlek mint öröm a mosolyt
Elfogadlak mint bú a gondot 

Szeretlek, mit is jelent e szó?
Elcsépelt, mindenkinek mondható
Igaz érzelmet aligha takar
Ki kimondja, ki tudja mit akar

Szeretlek, de mégse én vagyok ki rád vár
Szeretlek, de sokszor hallottam már
Szeretlek, de nem tudom mit akarok
Szeretlek, és gondolatban hozzád bújok

Szerelem, hmm, igazi mély érzelem?
Miért mondom? tán mert így érzem!
Szeretni lehet bárkit bármiért,
De küzdeni kell a szerelemért

Várni, tűrni, várni, lopva lesni
Várni és közben oly sokszor elesni
Várni a sárban, majd újra felállni
Továbbmenni, hogy megérje várni

Ha odaérek és nem várok tovább,
El se hiszem majd a lehetetlen csodát
Hisz az történik, mit mindig is sejtettem
Vagy nyerek, vagy mindent elvesztettem 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése