2012. 11. 03.

Ego


Kész! Kiírtam! Befejeztem!
Ám közbeszólt felborzolt képzeletem
Megnyugvást ígérő cselekedetem után
Megint mit álmodtam? Ébredek magamra bután
Nem tudok szabadulni, lehet nem is akarok
Folyvást rádöbbenek, üres homokot markolok
Üres lenne? Kétlem, csak terméketlenné vált
Mi éltette, s összetartotta, darabjaira mált
Hitetlen vagyok, mindig is az voltam
Ha volt is szavaimban, csak dacból mondtam
Reményem ellenben más, teljességgel átitat
Lehetetlen sugallataival egész nap ámítgat
Egyik sem igazi, mindkettő csak álnok kép
Elmém kreálta hazugság, legyen bármily szép
Társas játék, mit eddig szabályosan játszottam
Belenyúltam, s a legrosszabbat kihúztam
A körből azóta kimaradok, még csak nem is látom
Hogy újra dobhassak, megfeszülten várom
Közeleg az én időm, tudom el fog jönni
Addig sem hagyom magam soha legyűrni
Erőt merítek, bírjam még tűrni
Különben is értelmetlen, napról napra élni