2008. 08. 23.

Féltékenység

Féltékenység
Mi alaptalan mar belül
Most, hogy tudom
Már nem vagy egyedül

Valaki megadja most azt
Amit én nem tudtam
Pedig próbálkoztam
De mellényúltam, elbuktam

Örülnöm kéne örömödnek
De nem tudok
Bevallom, önző vagyok
Nem is akarok

Útálom magam
Ily módon elásom büszkeségem
De mit tegyek
Te voltál az egyetlen tüneményem

Jó lett volna
Ha mellettem maradsz, nem hagysz el
Jó lett volna
Ha helyetted nem annyi ideig nem más ölel

Már nem keresem
Ki volt a hibás, más vagy mi
Megtaláltam magamban
Ez fog kíméletlen tönkretenni

Nem kívánok már mást
Bár jó lenne újra
Elhiheted, nem tudok
Átnyergelni más lóra

Próbállak elfejteni
Néha mintha sikerülne
De sose fog menni
Így kerülök le a földbe

Sose hitted
Mit szívem súgott
Azt hitted, csak a kéj
Mit ajkam füledbe búgott

Egyszer talán
Megbízol még bennem
Addig megteszem
Mit addig meg kell tennem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése